Spektrum činností
Oblastí, ve kterých vám můžeme pomoci je opravdu mnoho, a téměř vždy se jedná o mix několika typů PR a marketingových služeb. Každá firma je originál a vyžaduje jiné nástroje. Důležité je také sladění PR a marketingových aktivit, aby se vzájemně podporovaly a doplňovaly. Nejčastější námi nabízené typy PR a marketingových služeb jsou tyto:
- Mezifiremní komunikace (Business-to-business)
- Firemní komunikace, interní komunikace, oblast vztahů k zaměstnancům
- Spotřebitelské/produktové PR (o značce výrobku)
- Budování vztahů k místním orgánům a komunitám
- Krizová komunikace/mediální trénink
- Mediální kampaně, náborové kampaně
- Řízená komunikace o změnách
- Politika/lobbing
- Finanční a investorské vztahy
- Zdravotní péče/PR ve farmacii
- Řízené utváření pověsti a způsobu vnímání
- PR v nekomerční sféře/charita/NGO‘s
Komplexní služby
Tiskovku umí uspořádat každý…
Pro každý z těchto typů PR služeb jsme schopni nabídnout konkrétní projekty, které mají za cíl zaujmout cílové skupiny a vytvořit vhodnou příležitost ke komunikaci. Vždy se snažíme klientovi vysvětlit, že nestačí jen psát o tom, jací jsme, ale dokazovat to i konkrétními činy a projekty. Jedině tak vám lidé uvěří. Na míru pro vás postavíme plán komunikačních aktivit, který bude kromě pravidelného PR servisu obsahovat:
- Stanovení komunikačních cílů
- Identifikaci všech Vašich cílových skupin
- Návrh způsobu a forem komunikace, komunikačních témat
- Návrh speciálních eventů
- Časový harmonogram všech aktivit
- Férový ceník, který bude odrážet odměnu za konkrétní odevzdanou práci a výsledky